تبلیغات
خرید اینترنتی

LOGO

خرید اینترنتی
مرجوعی با هماهنگی قبلی پذیرفته می شود (( 09144519352 پناهی ))
  • banner 240x80px1
  • banner 240x80px2
  • banner 240x80px3

رموز فروش



اکثر مردم اهمیت نمیدهند چطور محصولتان کار میکند. فقط میخواهند بدانند چه کاری برایشان انجام میدهد.

شما به خودتان و محصولتان اطمینان دارید, اما چطوری دیگران را متوقف کنیم و کاری کنیم به ما گوش دهند؟ مثال های فراوانی وجود دارد وقتی زمان زیادی ندارید تا توجه کسی را جلب کنید.به همین خاطر است که باید مزایای محصولتان را در یک جمله ی قدرتمند؛ جمعبندی کنید. یک جمله به شدت هدایت کننده و انگیزه دهنده است تا از شما خرید کنند.

یک جمله خوب که مزایای محصول را در خود خلاصه کرده باید شنونده را به این فکر وا دارد : “من میخواهم بیشتر راجع به این محصول بدونم.

این هنر است که بتوانید در یک جمله تمام آنچه را که مزایا مینامید ارایه دهید, شما اگر بتوانید با یک جمله مخاطبتان را هدف قرار دهید دیگر نیاز نیست به آنها بفروشید ,آنها خودشان از شما خواهند خرید. با یک جمله خوب, ایمیلتان را باز خواهند کرد, سخنرانی تان را گوش خواهند داد و تلفن تان را نیز جواب خواهند داد.

زمانی که استیو جابز برای اولین بار میخواست آیپاد را رونمایی کند فقط گفت : “یک هزار آهنگ در جیبتان“… همین ! دیگر توضیحات دیگری لازم نیست ! عالی است، بسیار دلربا و انگیزشی ! من هم میخواهم بخرم.

روزنامه ها و امروزه توییتر از سر تیتر خبر ها بسیار بیشتر از قبل استفاده میکنند.چند بار تا به حال ناخواسته به وبسایتی رجوع کردید که نمی خواستید و فقط به خاطر عنوانی بود که بر روی لینکش قرار داشت؟ این مثال کاملا شرح مطلب است. خلق کردن یک جمله حاوی مزیت های چشمگیر مهارت آسانی نیست, اما بسیار مهم است چون میتواند منفعت و مزیت محصول شما را به طرق مختلف مطرح کند, در نهایت جذابیت و موفقیت.

بعضی وقت ها فقط یک شانس برای تاثیر گذاری دارید.پس درست به هدف بزنید و شانس را از آن خود کنید.
اینجا 3 راه برای خلق عنوان ها و جمله های پر منفعت و مزیتی محصولتان برای شما آماده کرده ایم

1.احساسی اش کنید
چرا مردم به چیزی که میگویید باید اهمیت دهند؟ توجهشان را با چیزی که به آنها مربوط است بدست آورید. منفعت ایده را می فروشد, نه واقعیت. ایده شما برای مشتری اش چه کاری میکند؟ ازینکه از احساسات استفاده کنید نترسید. اغلب انگیزه خرید احساسی بسیار بیشتر از انگیزه خرید منطقی است.
مثال کلماتی که به احساسات مربوط میشوند : “مجانی” , “باورنکردنی” و “عظیم” …

2.کوتاهش کنید
واقعا- کوتاه. یعنی بیشتر از 10 یا 20 کلمه نباشد(کمتر بهتر است).یادتان باشد,وقت زیادی ندارید… .
اگر جمله گزارشی شما طولانی است, مردم ازش میگذرند قبل ازینکه بخواهند ادامه اش را بخوانند یا بشنوند.ازینکه از کلمات کمتر استفاده میکنید نترسید که تمام جزییات محصولتان شاملش نشود؛ بسیار بهتر است که 3 تا از ویژگی های برترش به خوبی شناخته شود تا همه ویژگی هایش به صورت گذرا خوانده شود. بعضی اوقات از سرمایه گذاران یا کارآفرینان راجع به ایده شان سوال میکنیم آنها حداقل در 5 دقیقه ایده شان را به صورت خلاصه شرح میدهند. اما اگر کوتاه باشد ! زود میشنویم ,بیشتر فکر میکنیم راجع بهش.

3.از اعداد استفاده کنید
اعداد اختصاصی بودن را القا میکنند. اطرافتان را نگاه کنید. عنوان های با اعداد بر جهانمان حکمفرماست. فقط کافیست نگاهی به Buzzfeed بیاندازید تا بیشتر به عمق این موضوع پی ببرید.

این ها مثال هایی از عنوان / تیتر یک جمله ای پرمنفعت و حاوی مزایاست که برایتان آماده کرده ایم :

  • – محصولات معتبر برای ورزشکاران حرفه ای
  • – سریع ترین مرکز فروش کتاب
  • – محصولی برای افزایش 50% حجم اتاقتان

هر جمله ای را که میسازید توسط اطرافیانتان تست کنید. تحقیق کنید کدامشان بیشترین تاثیر را در فروش دارند؟ بازخورد بگیرید و هرکدام بهتر بود آنرا انتخاب کنید تا دفعه بعد هرکسی پرسید دارید چیکار میکنید بهترین جواب را در کوتاه ترین زمان بدهید.



برچسب ها : رموز فروش ,
دنبالک ها : رموز فروش ,
دسته بندی : مطالب آموزشی ,
فروشگاه برادران پناهی
» درباره قانون جذب و تاثیر آن بر ذهن ( یکشنبه 1395/09/14 )
» تاثیر افکار منفی در بدن ( دوشنبه 1395/09/1 )
» مطالعات یک پرستار استرالیایی در مورد آروزوی افراد در هنگام مرگ ( جمعه 1395/08/21 )
» تکرار اشتباه ( شنبه 1395/05/2 )
» تمرکز روی هدف ( دوشنبه 1395/04/28 )
» قله ها و پناهگاه ها ( یکشنبه 1395/04/27 )
» اهداف ( شنبه 1395/04/26 )
» ده نگته مهم ( پنجشنبه 1395/04/24 )
» درباره عقاب ها ( سه شنبه 1395/04/22 )
» برنامه ریزی و مدیریت زمان ( سه شنبه 1395/04/22 )
» درباره استیل البرز ( شنبه 1395/03/29 )
» برندهای معروف ایران 3 ( پنجشنبه 1395/03/27 )
» برندهای معروف ایران 2 ( چهارشنبه 1395/03/26 )
» درباره استیل البرز ( جمعه 1395/03/21 )
» برندهای معروف ایران 1 ( جمعه 1395/03/21 )
درباره ما

بنام خدا
"اللّهُ یَبْسُطُ الرِّزْقَ لِمَنْ یَشَاء وَیَقَدِرُ وَفَرِحُواْ بِالْحَیَاةِ الدُّنْیَا وَمَا الْحَیَاةُ الدُّنْیَا فِی الآخِرَةِ إِلاَّ مَتَاعٌ"
"خدا هر که را خواهد فراخ روزی و هر که را خواهد تنگ روزی می‌گرداند، و (این مردم کافر) به زندگانی و متاع دنیا دلشادند در صورتی که دنیا در قبال آخرت متاعی (موقت و ناقابل) بیش نیست."
آیه 26 سوره رعد

در دنیای امروز كه قدرت اقتصادی هر كشور تثبیت كنندة موقعیت و جایگاه آن كشور در میان سایر ممالك می باشد تلاش به منظور توسعه اقتصادی امری حیاتی است كه در درجة اول به عهده دولت و مسئولین و در مرتبه بعدی وظیفه هر یك از آحاد ملت می باشد . ما نیز به نوبه خود سعی بر آن داریم تا با بیان كوتاهی در زمینة تجارت و بازرگانی ، اندكی از مشكلات آن را كاسته و پیشرفت آن را تسریع نماییم . هدف از نگارش مطالب این وبسایت ارتقاء مهارتهای افراد به منظور بكارگیری هرچه بهتر و سریعتر از شبكة گسترده جهانی در زمینة فعالیتهای بازرگانی است؛ به گونه ای كه پس از یادگیری این مهارتها بتوانند با مهارت كامل امور بازرگانی و تجارت را از طریق شبكه جهانی انجام دهند . بدیهی است كه مطالب آن عاری از خطا نبوده و تكمیل آن به یاری شما نیاز دارد .



حسین پناهی
pnahehossin@gmail.com

shopingforu1@gmail.com

مدیر وبسایت : برادران پناهی
banner 240x200px4
banner 240x200px6

دسته بندی ها

آمار سایت

افراد آنلاین:
بازدید امروز : 84
بازدید دیروز : 95
بازدید این ماه : 8012
کل بازدید:154
آخرین بروزرسانی :
banner 240x200px6

پیوندها

نظرسنجی

بازدید کننده محترم بیشتر از کدام قسمت این وبسایت بازدید می کنید؟


کدهای شما


لطفا فروشگاه ما را لینگ کنید


.

آخرین اخبار در اینستاگرام فروشگاه ما


Instagram .

آخرین اخبار اقتصادی


.

آخرین اخبار دانش و فناوری


.

آخرین اخبار ایران و جهان


.